پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229985
رحماني فضلي: روحاني در جريان «زمان دقيق» اجراي طرح بنزيني بود
تاریخ انتشار : 1398/09/25 10:46:14
نمایش : 1337
عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور گفت: رحماني‌فضلي در تاريخ ۲۲ آبان ماه در جلسه هيئت دولت با حضور رئيس‌جمهور اعلام کرده بود که ساعت صفر بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه، قيمت بنزين افزايش مي‌يابد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد عليرضابيگي با اشاره به برگزاري چند جلسه کميسيون‌هاي شوراها و سياست داخلي با حضور وزير کشور اظهار داشت: در اين جلسه آقاي رحماني‌فضلي اعلام کرد چهارشنبه ۲۲ آبان ماه دقيقاً دو روز قبل از اعلام رسمي افزايش قيمت بنزين، بنده در جلسه هيئت وزيران گزارشي ارائه دادم و اعلام شد که در روز جمعه ۲۴ آبان ماه، افزايش قيمت بنزين انجام خواهد شد. در آن جلسه رئيس‌جمهور حضور داشت بنابراين وي از افزايش قيمت بنزين در روز جمعه اطلاع داشت.
نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: مسئولان وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي نيز در کميسيون شوراها بيان داشتند که ما به دولت اعلام کرده بوديم با توجه به مطالبات انباشته شده مردم، احتمال اغتشاش و بروز مشکلات امنيتي در صورت افزايش قيمت بنزين وجود دارد.
 
بنابر گزارش مهر، عضو شوراي مرکزي فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس افزود: افزايش قيمت بنزين در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي، با هدف عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس يازدهم انجام شد زيرا مجلسي که با محدوديت مشارکت روي کار بيايد، تأثيرگذار نخواهد بود و موي دماغ دولت نمي‌شود.
 
عليرضابيگي خاطرنشان کرد: در صورت عدم مشارکت مردم، فرمانداران و حتي بخشداران به راحتي مي‌توانند انتخابات را جراحي کنند بنابراين از مردم مي‌خواهيم به صورت گسترده در انتخابات مجلس شرکت کنند تا اين سناريو، باطل و مجلسي قوي جهت برخورد با تخلفات دولت تشکيل شود.

منبع: راه دانا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html